DENNE HJEMMESIDE ER LAGT

mono.net

clip image002

JUNIORSIDEN

Vi mødes onsdag kl. 19 – 21 i Klubhuset på Revspidsen, hvis intet andet er nævnt

Peter Eriksen og Tom Müller vedligeholder Facebook gruppen.

hvor juniorprogrammet løbende bliver opdateret af Peter Eriksen og Tom Müller.

For yderligere oplysninger og tilmelding til gruppen kan du sende en mail til Peter: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. eller kontakt Rico Lie på tlf. 20 10 37 26 eller mail:  This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

26/11.         Spinnere  fremstilling
3/12.           Perter
10/12.         Juninorjulebako
17/12.         Tom.
24/12.         Juleaften. Ingen aktivitet i foreningen
31/12.         Nytårsaften. Ingen aktivitet i foreningen
7/1.             Woblere fremstilling
14/1.          Perter
21/1.          Spinner fremstilling
28/1.          Tom
4/2.            Fluefremstilling.
 11/2.         Perter.

18/2.         Woblere fremstilling

Der tages forbehold for evt. ændringer!

Vel mødt! Rico

Læs mere om medlemsfordele for juniorer af Korsør Lystfiskerforening (KLF) her:

Et medlemskab i KLF koster kr. 320,- for juniorer (0-17 år) eller ungseniorer til kr. 560,- for unge mellem 18-25 år, hvilket inkluderer medlemskab i Danmarks Sportsfiskerforbund (DSF) og Sjællandske Sport og Lystfiskerforeningers Samarbejdsudvalg (SU). Som medlem af DSF får man bladet Sportsfiskeren 10 gange om året, og desuden har man en del rabatordninger på fiskevand, overnatning og transport. Igennem SU har man mulighed for at fiske gratis i en lang række søer på Sjælland, en del åer i Jylland, og også her er der mulighed for rabat på overnatning.
I KLF har vi en juniorafdeling med ca. 25 juniorer – hvoraf omkring halvdelen er aktive og deltager i vores juniorarrangementer. Året rundt har vi junioraftner onsdage i lige uger, skoleferier undtaget, dog tilbydes junioraftner med 2 af vore dygtige ”ungseniorer” som værter onsdage i ulige uger. Se mere på facebooksiden: Korsørlystfiskerforening ”Junior siden”. I vinterhalvåret bliver der produceret grej og lært lidt teori omkring lystfiskeri. I sommerhalvåret bliver der arrangeret en lang række fisketure på weekenddage, der er målrettet juniorerne, og onsdagsaftenerne foregår som regel med fiskestang i hånd på Halsskov Rev, hvor vi jo har vores klubhus eller nærmeste omegn.

Vores juniorer er selvfølgelig også velkomne til at deltage i alle øvrige ture, og får mange gange utroligt meget ud af, at komme ud med en flok seniorer, der aldrig er bange for at give nogle tips fra sig, hjælpe til med at binde de rigtige knuder, og i det hele taget sætte grejet rigtig sammen.

Når vores juniorer bliver 18 år, har de også mulighed for mod ekstrabetaling at benytte vores båd, der ligger i Korsør Marina, og kan tage alene ud til en af de fiskezoner vi har i Tude Å. Inden da skal de være ifølge med et medlem over 18 år.

Se mere på vores hjemmeside: www.korsoerlystfiskerforening.dk

Yderligere information kontakt Rico Lie på tlf. 20 10 37 26 eller mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.